Oldalak

2010. február 28., vasárnap

február 27-28.



február 28.

Délelőtt a lányok főztek nekem igazi török kávét, nagyon finom volt, közben megcsodáltuk a tegnap készített fotókat és jókat derültünk egyiken-másikon. 


Miután elmentek kicsit tanultam, majd nekiláttam azt hiszem 15 pár zoknit kimosni, ez persze kellemes a hasznossal, mert mire ezzel végeztem úgy kiázott a kezem, hogy máris neki tudtam látni manikűrözni :) .

Egész nap esett az eső, így esernyővel felszerelkezve indultam neki a városi sétámnak, de amint kiléptem az ajtón megállapítottam, hogy nyugodtan eltehetem, olyan szélvihar van, hogy kapucnival többre megyek. Nagy nehezen evickéltem az utcán, egy építkezésen levő ponyvát úgy csapkodott a szél, mintha lobogna a fokk vitorla :). Nagy nehezen találtam egy kávézót, ami nyitva van vasárnap. A műzlis muffintársaságában jót tanultam, majd hazajöttem.

A napot és a hónapot blogolással, valamint a tegnapról maradt fél pohár borral zárom. Hihetlen, holnap lesz egy hónapja, hogy itt vagyok. Nagyon jól érzem magam, köszönöm mindenkinek a támogatást, 

egészségünkre!!!!!





február 27.

Maratoni alvás - tegnap jól kifáradtunk, majd fél 12-kor elmentem a kávézómba tanulni és végre isteni sütit ettem. A vendégek között megtalálható volt mindenféle emberke, ott voltak például a reggeli mellett csicsergő barátnők, a komótosan ebédelő kedves idős házaspár és a kávé mellett ücsörgő diáklány :). Nagyon tetszik, hogy az idősek itt szépen felöltöznek és elmennek sütizni, beszélgetni. Miután befejeztem a jegyzeteim és az emberek tanulmányozását hazamentem, kicsit rendbeszedtem a lakást, mert este buli lesz :).

A sétálóutcában találkoztam 2 török lánnyal és majd 2 órán keresztül "shoppingoltunk", amit egy kis "mekizéssel" koronáztunk meg, miközben boldogan nézegettük szerzeményeinket. Itthon boroztunk és próbáltuk csoporttársainkat toborozni az estére. 



Este egy Jazz Clubba mentünk. A koncert múltkor jobb volt, de a hangulat fergeteges volt így is. Sokan voltunk, jókat nevettünk, én pedig gyümölcsös sört ittam.



A koncert után a 2 török lánnyal "pizsiparti" volt, mivel nálam aludtak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése