Oldalak

2010. február 19., péntek

február 18.

február18.

Miután kipihentem az elmúlt napok fáradalmait, próbáltam ezeket szavakba is önteni blog formájában felkelés után. Hozzátartozik még a tegnapi naphoz, hogy megérkezett a lakótársam egyik barátja Hollandiából, úgyhogy ő pár napot itt fog tölteni nálunk. Így napközben ők járták a várost és lengyelül társalogtak, lakótársam nagy örömére. Na azért engem sem kell félteni, én is nekiindultam a városnak. Először elmentem a pályaudvarra, vettem vonatjegyet holnapra, mert megyek Brüsszelbe :). 






Hazafele sétáltam a főutcán, csokis goffrit ettem, majd megejtettem a heti bevásárlást - ez utóbbival csak az a baj, hogy haza is kell cipelni, amit "jaj de jó, erre is szükségem van" címmel vásárolok. Ebédre főztem egy zöldséglevest, életemben először de finom lett friss bagettel. Miután végeztem újra elindultam a városnak, mégpedig felfedezni egy eddig ismeretlen zugát - a kikötőt. Bár fújt a szél és hideg volt körbesétáltam és gyönyörködtem a kicsinek nem nevezhető tengeri hajókban. 









Este zöldborsófőzeléket gyártottam, kicsit rendbeszedtem a lakást, mert 10-re jöttek a csoporttársaink. Jó hangulatban gyülekeztünk, beszélgettünk, iszogattunk, majd éjfélkor elindultunk egy új szórakozóhelyet felfedezni. A hely természetesen füstös volt és zsúfolt, egy órát megpróbáltam táncolni és jól érezni magam, de már eléggé fáradt voltam és másnap megyek Brüsszelbe, úgyhogy kicsit aludni is kellene. A lányok egy része elhagyta a szórakozóhelyet és elindultunk hazafele egy török csoporttársunkkal. Rendesek voltak, mert hazakísértek, a lakótársam még maradt a hollandiából jött ismerősével egy kicsit tovább. Hazaérvén ettem egy kis zöldborsófőzeléket :), majd nyugovóra tértem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése