Oldalak

2010. április 30., péntek

27-30


Április 30.

Elaludtam... ez annyit jelent, hog fél8-kor keltem a 8-kor kezdődő órámra. végül 15 perc késéssel estem be az órára, ahol a Tanár Úr az asztalon ült és hollandul sztorizott. Szerintem örült, hogy mentem, mert így kénytelen volt elkezdeni az órát és angoul beszélni  a többiekkel. Az óra nehéz volt és kicsit meggyűlt a bajom az oligopóliummal, de óra végére körvonalazódott a dolog. Délután bementem a koordinátor Rita irodájába, színházjegyek után érdeklődni. Végre nem volt sikertelen a látogatásom, 2 színházjegyet is szerzett nekem, az egyik jövő hét pénteken lesz, egy modern tánc est. Innen szaladtam personality update-re, ami a "szokásos" 4 óra péntek délután. Ójaj. Teljesen lefárasztott. Annyi erőm volt még, hogy elmenjek a boltba. Ami zárva volt, így átballagtam egy másikba, ami kicsit drágább, így csak pár s.o.s. dolgot vettem. A sor hihetetlen volt, 25 percet álltam sorba a kutya-és macskakaja osztályon és én voltam a 16. a pénztárnál. Mire hazaértem már semmire sem voltam képes, csak az alváson jártak a gondolataim.



Április 29.

A mai német teszt során kiderült, hogy nem hiába tanultam, alanyesetből és tárgyesetből hibátlan tesztet írtam :).
Délután Flamandos óra volt Ritával, ami rövidítve volt megtartva, mert mindig siet  valahova a koordinátor néni, de megtudtuk, hogy a belga kormány lemondott és komoly politikai problémákkal küzdenek, no itt sem tejfel...
Ennek ellenére ma nagy ünnepség van Belgiumban, igazából nem tudom mit ünnepelnek, de volt egy fesztivál az egyik téren, több színpaddal, sörrel, hamburgerrel stb. Az idő gyönyörű volt, délután 5-re mentünk ki és mindenki rövid ujjúban volt. Természetesen a fiatalok itt is olyanok, mint bárhol máshol, az egész teret beterítette a szemét és ittas fiatalok voltak mindenütt. Este az én Ritámmal skypoltam, tanultam, lakótárs pedig pár lengyellel bulizni ment.



Április 28.

A mai marketingen csak kilencen voltunk, akár ki is lehetett volna írni, hogy "érdeklődés hiányában elmarad". Azért megtudtuk, hogy a prezentációt, amire jegyet kapunk a félév végén, egyedül kell tartani... (8 kredites tárgy - összehasonlítás képpen Magyarországon eddig a legtöbb az az 5 kredites tárgy volt nekem), a témakör, pedig, hogy be kell hozni egy terméket vagy szolgáltatást a saját országunkból Belgiumba. Várom a kommenteket !!!!
Szóval  korábban fejeztük be az órát, úgyhogy volt egy órán transporteconomics előtt. Egetlen bánatom, hogy a török csoporttársam utazik a héten, így egyedül töltöttem el a szünetet, majd az órát is, ami azért annyira nem volt jó. Délután elsétáltam a kikötőbe németet tanulni.


Április 27.

Ma volt egy extra óránk, amolyan "hogyan csináljunk jó prezentációt". Bár nem buliztam előző este, nagyon fáradt voltam és az óra bár hasznos volt, annyira nem volt tetszetős. Azért kaptunk irományt pár hasznos szófordulattal. Miután vége lett kávéztunk egyet az ebédlőben, majd visszamentem egy - a koordinátor Rita által tartott órára, csak amolyan szórakozás képpen. Óra után hazasétálta, útba ejtve a boltot, este fele pedig a kikötőbe mentem németet tanulni a csütörtöki tesztre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése