Oldalak

2010. május 3., hétfő

május 1-


május 3.

Reggel lakótárs unokatesója vitt minket kocsival suliba, ami félúton meghiúsult, mert elég komplikált Antwerpenben kocsival közlekedni. Rengeteg egy irányú utca és balra kanyarodni szinte lehetetlen. Angol órán sokkolva lettünk a vizsga közeledtével, hirtelen eszembe jutott a 2 évvel ezelőtti érettségi, hajjaj, nem cserélnék velük, de a mai "fenyegetés", hogy "aztán tanuljatok gyerekek" az érettségi emlékét ébresztette bennem. Ebédre curry-s csirkés tészta volt, így a curry szerető Nagy és Okos Bátyámra gondoltam közben. :). Hollandon megírtuk az utolsó tesztünket és a közeledő vizsgáról beszéltünk....
Délután elmentem szoliba egy kicsit - mert megérdemlem :), majd a boltba - mert kifogytam mindenből. A Carrefour tele volt emberekkel, gondolom mások is felették készleteiket a hétvége folyamán. Azért ügyesen kell bánni a bevásárlással, mert hipp-hopp megtellik a kosár, na de haza is kell cipelni. Sorban állás közben mögöttem egy néni főzőleckét adott a szomszédos sorban várakozóknak :) A szakadó esőben hazaevickéltem a szatyraimmal és az esernyőmmel. Vacsorára palacsintát csináltam almakompóttal, majd Nutellával, nyáámi. Az este további része tanulással telt... azért valljuk be, hatásos volt a mai megfélemlítés...


május 2.

Lakótársék delegációja alig akarta magát rászánni az indulásra, reggeli, szépítkezés stb, így végül fél12-kor indultak neki Brüggének, én addig az emeleten tevékenykedtem. Ebédre bundás kenyeret ettem almakompóttal, lehet, hogy kicsit bizarr, de szerintem fincsi. Délután tanulgattam, majd megpróbáltam egy sétát tenni, de eléggé esős és hideg az idő és természetesen minden zárva a vasárnap tiszteletére. A kikötőben régi autók voltak kiállítva, ezeket megcsodáltam egy kicsit, majd hazajöttem. Vacsira tarhonya volt, közben skypoltam az egyik csoporttársammal és körvonalaztuk a jövő heti Portugáliát.


május 1.

Délelőtt nem volt internet, így a kezdeti mérgelődés után lakótárssal kitakarítottuk a lakást, porszívó, felmosás majd ebédet főztem (tarhonya és pörkölt) és hajat mostam.  Be kell látni, hogy néha internet nélkül hatékonyabban mennek a dolgok. Mire mindennel végeztem megebédeltem és megkávéztam, majd felpakoltam a tanulnivalókkal és sétálni indultam. A városi park gyönyörű volt, a játszótér tele gyerekekkel, a tó körüli sétány futókkal és kutya sétáltatókkal, a park piknikezőkkel és labdázó fiatalokkal. Bár lógott az eső lába, úgy tűnt mindenki élvezi a friss levegőt és a munka ünnepét.... ez  utóbbit azért megkérdőjelezném, mert én például teljesen megfelejtkeztem róla és lakótárs is csak a délelőtti sikertelen vásárláskor jött rá, én pedig az Anuyékkal való skypolás közben. Szóval a park után gondoltam a "meki" felé indulok el, biztos ami biztos az eső miatt. Félúton van egy koncert épület és előtte hatalmas piac volt. Cipő, ruha, olajbogyó, sajtok, török árusok, nyaklncok, hamburger,zöldséges, húsos, minden ami kell az igazi piac hangulathoz. Egészen belefeletjkeztem a kóstolgatásba, amikor is elkezdett esni az eső... így eredeti tervemhez híven elindultam a "mekibe". Itt egy kapucsínó mellett nekiláttam a tanulnivalóimnak. Másfél óra múlva elállt az eső a Nap is kisütött, azt gondoltam, hogy most már aztán vége az esőnek mára. Ezzel szemben éppen csak elindultam a Katedrális irányába,  láttam, hogy a nemzetközi újságos nyitva van, így bementem, de éppen csak elkezdtem nézelődni, amikor elkezdett szakadni megint az eső. Ezzel egy időben Rita küldött sms-t, hogy vár skypon. Na oké, mély levegő és gyors léptekkel irány hazafele. Szerencsére jött a villamos, így 1 megállóra felpattantam rá, így kevésbé elázva estem haza. Itt volt már lakótárs unokatestvére és az ő barátja, akik keddig vendégeskednek nálunk. Míg ők eszegettek én feljöttem skypolni, közben lakótárs tiramisuval kínált meg. Előre szólt, hogy ez nem olyan, mint az enyém volt múltkor :), ebben igaza volt, mert porból csinálta, azért az nem olyan fini, de lelkesen megeszegettem skypolás közben. Este lakótársék elmentek, nekem pedig a kedves török lány írt emailt, hogy visszatért az egy hetes utazásából a családjával és most nincs jó kedve. Őszintén szólva nekem is volt már jobb kedvem, így 7-re átmentem hozzá, élménybeszámolót tartott és én is meséltem neki, hogy itt mik történtek. Végül 11-ig voltam nála, nagyon jól éreztük magunkat együtt. Hazasétáltam az eső utáni friss levegőn, majd nekiálltam karamellás pudingot főzni :). Éppen behelyezkedtem vele az ágyikómra, amikor lakótársék hazaértek és a nappaliba meginvitáltak egy sörre. Egész jól elbeszélgettünk, majd nyugovóra tértem.

1 megjegyzés: