Oldalak

2010. április 16., péntek

április 14-18

április 17-18.

A szünet utolsó két napja csendesen telt, próbáltam a vasárnapi határidejű transporteconomicsot befejezni, így a török csoporttársammal találkoztam szinte állandóan, most már nagyon a végét jártuk, de mindig merültek fel kisebb problémák természetesen.

Szombat délután bevetettem magam a boltba a listámmal és alaposan bevásároltam a hétfői főzésre. Este a spanyolok rezidenciáján buli volt, a csoportból senki sem akart menni, így én is gondolkodtam, hogy egyedül menjek-e vagy sem. Végül éjfélkor megelégeltem a transportot, felöltöztem és elmentem hozzájuk. Teljesen meglepődtek, hogy elmentem, tudják mennyire vagyok bulizós :). Én is meglepődtem mert nem volt sok ember, csak azok, akik ott laknak a rezidenciában, én voltam az egyetlen "külsős", így kezdtem aggódni, hogy kivel fogok beszélgetni. Végül nagyon jól éreztem magam, kaptam sört is tőlük, meg egy banános-narancsleves italt, ennek a nevének még utána kell olvasnom.

Vasárnap miután kikászálódtam, elkezdtem tanulni, majd a holnapi vacsorámra készülni. Először feltettem a krumplit főni a krumplis pogácsának, majd összegyúrtam a tésztát. Éppen csak végeztem, szaladtam a török lányhoz, akinél most voltam először és megállapítottam, hogy tényleg messze lakik hozzánk képest. Ott találkoztam a másik török lánnyal, majd együtt kávéztunk és Túró Rudiztunk :). A tanulás sem maradt el természetesen. Hazajöttem, átgyúrtam és áthajtogattam a pogácsát, felpakoltam sütőpapírral, tojással, liszttel, majd este 6-ra szaladtam a spanyolokhoz sütni. Végül 2 órát elvacakoltam ott, mire a 4 tepsinyit kisütöttem. Az egyik spanyol srác nagyon rendes volt, segített pakolgatni a kész pogácsákat. Miután végeztem és mindent elpakoltam mondta, hogy át kell vinnie az autóját más helyre parkolni, így hazavisz :). Gyorsan megtelt az autó "ráérősökkel". Én nagyon élveztem, hogy 2 hónap után, leszámítva az otthon töltött  időt, megint autóban ülhetek :). Este volt net, így elküldtem a házi feladatokat végre, és gőzerővel nekiláttam főzni.


április  16.

Délelőtt alvás, bolt, délután lakótárs elvonult egy hirtelen ötlettel Hollandiába, ahhoz a barátjához, aki még februárban volt itt nálunk pár napot. Délután tanultam, majd a szokásos sétámra indultam. A folyóparton megláttam a lengyel tengerészeti akadémia hajóját...


.... és egy fiatalokból álló társaság egyik tagját, aki próbálkozott a kötélen felmászni...







...miután a hajóról az egyenruhás tisztek a rendőrséggel fenyegetőztek, jobbnak látta lelépni:











Haza ballagtam, majd úgy döntöttem, hogy itt az ideje a maratoni skypolásnak, hiszen most nem vagyok ebben korlátozva, fél óra beszélgetés után azonban elment a net. De teljesen eltűnt, így felmentem az emeletre megérdeklődni, hogy na ilyenkor mi van, de a szomszéd teljesen nyugodt volt, mondta, hogy hát igen, néha van ez így, majdcsak lesz net megint. Ettől azért annyira nem nyugodtam meg és teljes kétségbeesés fogott el, hogy mi lesz most itt velem egyedül, net nélkül. A végén egész jól telt az este, utolértem magam mosogatás és mosás terén, rendezgettem a felhalmozott sajtcetliket, majd zenét hallgatva olvastam az ágyban.


április 15.

A nap tanulással telt, kis takarítással, jövés-menéssel. Az internet egész napra eltűnt, nagyon bossszantó volt. Én aztán elmentem délután a kávézóba tanulni a csoporttársammal újfent és kihasználtam az ottani interent lehetőséget az emailek átolvasására is. Később csatlakozott a másik török lány is, pendrive-on megosztottuk a Párizsban készült képeket, majd a főutcán sétáltunk egyet. Zárás előtt iszonyú tömeg volt az üzletekben, így amíg ők a pénztárnál sorakoztak én elváltam tőlük és a boltba mentem. Estére hazaérve már működött az internet, úgyhogy minden rendben volt. Próbáltuk szervezni az esti programot, de mindenki fáradt volt, vagy eltűnt, úgyhogy  itthon töltöttük az estét.


április 14.

Tegnap fél2-kor sikerült lefeküdni, így ma kijárt egy kicsit a pihenés. Délelőtt azért elindultam a szokásos sétámra. Amint a Katedrális közelében bóklásztam, gyanús lett, hogy mintha kicsit sok turista lenne a városban....



 ......de amikor megérkeztem a folyópartra rögtön megértettem miért:









Természetesen hosszasan elidőztem a hajó mellett, sokan jártak arra, mi a hajót bámultuk, az utasok pedig a várost. Közben azért észbe kaptam, hogy ideje lenne a boltba mennem, eredeti tervemhez híven. Ebédre spenótot főztem tükörtojással. Délután találkoztam a török csoporttársammal és együtt tanultunk. Gondolom furcsálljátok, mit lehet ennyit tanulni, de lövésünk sincs a 3 beadandó feladattal kapcsolatban. Minden alkalommal, mikor találkozunk kicsit előrébb jutunk a dolgokkal. Most már egy belga csoporttársunktól is kértünk segítséget emailben, így a 3-ból egy feladattal készen lettünk. Este itthon folytattam a tanulást, a 2. beadandót próbáltam Excel-be írni. Síelésünk alkalmával még anno Anyu egyik barátnője tartott Excel ismeret órát, most pedig már hogy van "igazi" Excelem egész jól ment  a feladat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése