Oldalak

2010. március 26., péntek

március 26-tól


március 31.

Reggel lakótárs tornádót megszégyenítő tempoban készülődött és vonult el órára, miután az ajtót puff becsukta én is kikászálódtam az ágyból, majd 2 órás skype maratonba kezdtem, közben reggeliztem és kávéztam. Miután ezzel végeztem kis tanulás itthon, majd egy kávézóban a török csoporttársammal bevetettük magunkat a "tartalék készlet" rejtelmeibe és a "mi van ha késik a szállítmány" című témakörbe, nem mondom, az egyik részt én magyaráztam el neki angoul. Na most az, hogy én a matekot angolul magyarázom, aki kicsit is ismer az most nagyon csodálkozik, bevallom 2 hónappal ezelőtt magam sem hittem volna. Miután nagyjából végeztünk hazajöttünk, mert gyülekező volt a többiekkel, hogy végre az egész napos huzavona után melybe bevetettük a technika összes vívmányát (kivel skypon, kivel facebookon, kivel msn-en tartottam a kapcsolatot) konkretizáljuk az utazásokat.
A 3 napirendi pontból végül 2 óra alatt egyet sikerül megoldani, ez pedig a májusi portugáliai  kiskörút !!! :-) Úgyhogy a jegyek hivatalosan meg vannak vásárolva kérem szépen.
Ebbe azért eléggé el lehet fáradni, 7 ember mondja a magáét, hogy így vagy úgy legyen, menjünk inkább ekkor vagy akkor, a repjegy árak percről percre változnak - ennek tanúi lettünk ma! szóval úgy döntöttem, hogy alszom egy kicsit, közben lakótárs is kidőlt, de most este fél 10-kor újult erővel tanulok németet ő pedig spanyolt.


március 30.

Mint említettem az angol óra másik fele ma lett megtartva, de szerencsére csak fél11-kor kezdődött. A tegnapi buli miatt azonban az óra iránti érdeklődés jelentősen megcsappant, hogy úgy mondjam. Az a csoport amiben én voltam a számítógépen dolgozott, mi is kicsit lecsekkoltuk az akciós repülőjegyeket és facebookon poénkodtunk. Természetesen azért pár feladatot megcsináltunk közben. Hazafele sétáltam, szépen sütött a nap, azt hiszem a tavasz közeledik.

Este jöttek a barátaink és "movie night-ot" rendeztünk. Az egyik csoporttársunknak volt egy Londonban játszódó filme, azt néztük. Közben pop cornt ettünk és a francia lányok által csinált almás sütit ettük spanyol borral. Sajnos feliratot nem sikerült letölteni, így angolul néztük a filmet felirat nélkül. Így kicsit nehéz volt érteni, 2 csoporttársam be is aludt a film közben. :). Végül az egyik török lány foglalta össze, hogy mi is a tanulság illetve a csattanó :).


március 29.

A heti órarendünk elég laza, sok tanárunk utazgat, így kb. csak fele annyi óra van megtartva, mint normál esetben. A mai angol óra is rövidített, a másik fele holnap lesz. Így mivel korábban végeztünk hazasétáltunk lakótárssal és egy spanyol csoporttársunkkal, útközben pedig bementünk a boltba, kis bevásárlásra. Ebéd közben tanultam egy kicsit a délutáni holland tesztre, majd mivel jó volt az idő visszasétáltam a suliba. A tesztem szerencsére jól sikerült, csak számokból írtunk, de egy helyesírási hibám lett azért :) Este mexikói buli volt a Profban, hihetetlen zsúfolt volt, mozdulni sem lehetett és a sok ember jól beszuszogta, semmi levegőhöz nem jutottunk, de azért Desperado sört ittunk citrommal a mexikói hangulat kedvéért. Végül azért 2 körül hazasétáltam a friss, szakadó esővel telített levegőn egy spanyol csoporttársammal.





március 28.

ÓRAÁTÁLLÍTÁS
 Ennek következtében az egész nap csak úgy elröppent, kis tanulással, hajmosással, ebéddel hipp-hopp délután lett. Sajnos ma nem volt interentünk ami eléggé bosszantó. Délután, hogy rendet rakjak a kis lelkemben nekiindultam sétálni a kikötőben. Azt hiszem a mai napon ez a hajó a díjnyertes számomra.



Kíváncsi lennék, vajon hol viselte meg ennyire a sors, ki lehet a gazdája és merre járt. Én azért nem biztos, hogy nekivágnék vele a tengernek, mindenesetre sok munka lenne vele, mielőtt útnak indul, bár múltkor nem láttam a kikötőben, tehát valószínűleg használatban van. Az esti program mozi volt csak mi négyen lányok, a török fiúknak halaszthatatlan meccsnézésük volt, a többiek pedig a hétvégét pihenték ki. A film Alice Csodaországban, 3 dimenziós változatban. Természetesen angolul, holland és francia felirattal. Nekem ez volt az első filmem 3D-ben, nem volt rossz, a kosztümök szépek voltak, a díszletek is, szóval kihoztak belőle az alkotók mindent amit csak lehetett, talán a sztori kötötte le kevésbé a figyelmemet.


március 27.

A délelőttöt próbáltam hasznosan tölteni, lakótárssal takarítottunk, ő a fürdőszobának ugrott neki én a konyhának. A hütőben a polcomon rendet raktam, valamint a konyhaszekrénykben. Kicsit átalakítottam a rendszert a mindennap használatos és a ritkábban használt dolgok szerint, kiszórtam a morzsákat, az esetleges "értékcsökkent" termékeket kidobáltam, az egy-egy darab csokiknak pedig munka közben megtaláltam a tökéletes helyet  - a pocakomban. Majd miután ezzel végeztem, nekiálltam főzni mégpedig rakott krumplit. A nehézség a tejföl és a sütő hiánya volt, de nagy ügyesen megoldottam természetesen ezt a problémát is, itt-ott skypos segítséggel. Szóval íme az eredmény:



 Délután találkoztam a törökökkel, elsétálunk a folyópartra, majd kávéztunk egyet a szokott helyünkön. Szerencsére nem voltak sokan, így egy kis várakozás után el tudtuk foglalni a karosszékekkel körülvett asztalt. Úgyhogy tökéletes volt minden latte kávéval és csokis-kávés sütivel. Hazajöttem, kicsit összeszedtem magam, majd mentünk az egyik csoporttársunk szülinapi bulijára. Igazából a buli nem volt túl nagy szám, a konyhában ácsorogtunk, de természetesen a házigazda megpróbált mindent megtenni, hogy jól érezzük magunkat, a többség a sörök hatására jó hangulatban volt, végül én "elegánsan lábujjhegyen" elhagytam a bulit és hazasétáltam.


március 26.

Nem tudom hogy történt, de 10 perccel órakezdés előtt beértem, pedig az utolsó pillanatban keltem. Na de a kapuban pont találkoztam a török csoporttársammal, csak mi ketten vagyunk külföldiek ezen a bizonyos transporteconomics órán. Na ma annyit kalkuláltunk, hogy miből mennyit kell rendeli ha ez -  meg az van, hogy tyűűű. Fejfájásunkat sétával próbáltuk helyrerakni, a barátnőm pedig hazakísért, hogy  elvigye még a hétfőről itt maradt tányérokat. Megjegyzem még mindig van itt pár tányér és evőeszköz, de már senki se tudja melyik kié. Szóval ezeket elvitte, lakótársam még mindig aludt, így aztán én is visszafeküdtem. Délben ébredtem fel, rántottát csináltam, majd visszasétáltam a suliba, pár dolgot intézni a koordinátorunkkal. Itt megint találkoztam a török barátnőmmel, kicsit sétáltunk, majd mindenki ment a dolgára. Én boltba mentem, többek között vettem egy virágot a "kerthelyiségbe". 
A délutánom és az estém blogolással telt, majd' egy hetet hoztam be.

2 megjegyzés:

  1. Már vártam az írást... :)))

    VálaszTörlés
  2. Szia Bátyus, hát igen, kicsit lemaradtam, így egy egész estémbe telt bepótolni... de ha nem írok, az azt jelenti, hogy minden OK és nincs időm írni :), de igyekszem rendszeresen jelentkezni, pusssz :)

    VálaszTörlés